2008. okt. 13.

Itt megtudod, mi a következő legjobb lehetőség a meggazdagodásra!


Paul Zane PILZER amerikai gazdaságkutató, aki Ronald Reagan és George Bush elnökök személyes tanácsadójaként is tevékenykedett most felfedi a titkot.

A "Nutrition for LIFE" riporterének adott interjú:
„részlet”

1. Hol látható előre a következő nagy LEHETŐSÉG?
A most kialakuló WELLNESS üzleti lehetőség lesz az, amely 2010-re el fogja érni a 1 billió USD értékű forgalmat (az USA-ban).
Mit is nevezünk WELLNESS terméknek?
Azokat a termékeket, amelyeket akkor vásárol meg az ember, amikor még nem beteg!
Most pedig határozzuk meg, mi is a mai egészségügy (egészség-üzlet, egészségipar): ez valójában nem más, mint "betegségügy" (betegségi tüneteket kezelő ipar: mivel az ember általában akkor keresi fel ezeket az intézményeket, ha már beteg...). Megkap az ember valamilyen betegséget (észlel bizonyos tüneteket magán), vagy valamilyen diszkomfort érzete támad, és akkor az orvoshoz fordul segítségért, hogy minél előbb gyógyítsa ki belőle.
Ezzel szemben a wellness hívőknek az a véleménye: "Én egészségileg tökéletesen jól érzem magam, az életkoromnak megfelelően jó a közérzetem, nincs semmi gondom a testsúlyommal, a hallásommal, az erőnlétemmel, de ha lehet, még ennél is többet szeretnék.
Úgy szeretném érezni magam, mint 10 - 20 évvel ezelőtt, jobban kinézni, mint most, és sokkal jobb kondícióban lenni."
A wellness termékek vásárlója állandó késztetést érez arra, hogy minél több terméket fogyasszon………


· Mi a mozgató rúgója ennek az iparágnak?

· Véleménye szerint a wellness iparág hogyan fog tudni egyáltalán kapcsolatba kerülni a lakossággal?

· Milyenek a wellness ipar gyors növekedési lehetőségei az olyan iparágakhoz képest, mint pl. az Internet, vagy az árutőzsde?

· Ön korábban már megjósolt az Internetben rejlő óriási gazdasági lehetőséget. Legyen szíves mondja el, milyen gazdasági potenciál rejlik a wellness iparban?

· Tehát az Internethez és a tőzsdéhez hasonlóan, a közeljövő szenzációs jövedelemteremtő lehetőségét a wellness ipar fogja jelenteni?

· Miért fogják az emberek a nemzeti jövedelmünk 1/7-ed részét a wellness ipar termékeire és szolgáltatásaira fordítani?


A fenti kérdésekre adott válaszokat is elolvashatod a teljes cikkben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése